Pogoji poslovanja

Ti pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani, ki je dostopna na povezavi www.mali-bober.si (v nadaljevanju: spletna stran) in jo upravlja Mali Bober d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene kupce veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.


1. Informacije o ponudniku in komunikacija z njim

Ponudnik in njegov naslov:

Mali Bober d.o.o.

Elektronski naslov:

(kupeci naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)

info@mali-bober.si

Matična številka:

9724125000

Identifikacijska številka za DDV:

SI49393774

Vpisan v:

Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 22.8.2024


Podjetje Mladi Bober d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV-ja.


2. Naročanje

Izdelke, ki jih ponuja ponudnik je možno kupiti izključno preko spletne strani. 

Postopek nakupa je preprost, saj računalnik kupca vodi skozi celoten postopek. Kupec izbere želeni artikel nato pa sledi navodilom računalnika. V kolikor se pojavijo težave z naročanjem prek košarice  prosimo kupca, da težavo opiše na spletnem naslovu info@mali-bober.si

Po uspešnem spletnem naročilu bo kupec prejel e-pošto o prejemu oddanega naročila. Naročilo se šteje za potrjeno oz. zaključeno, ko kupec od ponudnika prejme dokončno potrdilo na dani e-naslov.

Postopek nakupa na www.mali-bober.si


a. Vaša košarica

Na spletni strani www.mali-bober.si kupec izbere željen artikel. Desno ob sliki se nahaja gumb Dodaj v košarico, v kateri se (po kliku na ikono) kupcu prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Kupec lahko poveča ali zmanjša količino artiklov s tem, da izbere gumb plus (+) ali minus (-). Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz košarice, mora izbrati ikono koš za smeti, ki se nahaja desno od izdelka. Če želi kupec v košarico dodati še druge izdelke mora izbrati gumb Ogled košarice, kjer se najprej odpre okno z vsemi izbranimi artikli. V tem trenutku lahko zaključi nakup ali pa nadaljuje z nakupovanjem tako, da izbere gumb Nadaljuj z nakupovanjem. Kupec ima nato možnost pobrskati med drugimi izdelki ter dodati željene artikle po istem postopku, kot je opisan zgoraj. 

Ko je kupec zadovoljen z nabranimi artikli v svoji nakupovalni košarici, lahko zaključi nakup tako, da najprej prebere zavihek Pogoji in določila, ter z označi kvadratek s katerim potrdi, da se z njimi strinja. Nato kupec izbere gumb Zaključi nakup

Kupec posreduje kontaktni e-naslov, telefonsko številko, ter naslov za dostavo.
Kupec ima možnost obkljukati, da preko e-pošte prejme ponudbe ali novosti.
Kupec ima možnost shraniti informacijo o naslovu za dostavo za prihodnja naročila in nakupe. 

Ponudnik dostavlja artikle neposredno od proizvajalca iz tujine (npr. iz Nemčije), zato za večino artiklov nudi standardno možnost dostave, kar pomeni približno 2 - 6 tednov od plačila.


b. Način plačila. 

Kupec lahko izbira med:

  • plačilo s kreditno kartico, 

  • neposredno na naš bančni račun,

  • plačilom preko plačilnega sistem Paypal. 

Pred končnim potrdilom nakupa z izbiro gumba Pregled naročila, ima kupec možnost še zadnjič preveriti ali je v naročilo zajeto vse, kar si je izbral. V kolikor želi kupec spremeniti ali dopolniti nakup, je to možno storiti z izbiro gumba Spremeni. Če so vsi izbrani artikli v košarici ustrezni, potem kupec izbere gumb Dokončaj naročilo.

Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, se kupcu na spletni strani izpiše tekst Hvala za vaše naročilo!


c. Potrditev naročila

Po oddaji naročila bo kupec na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Kupec je v omenjenem elektronskem sporočilu seznanjen, da lahko v primeru kakršnihkoli dodatnih informacij kontaktira ponudnika preko e-pošte info@mali-bober.si. 


d. Odprema blaga

Ponudnik pripravi v dogovorjenem roku blago za odpremo ter ga odpošlje na naslov kupca. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, se kupca obvesti preko telefona ali e-pošte.

 

3. Pogodba

Nakupna pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Nakupna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. 

Besedilo pogodbe ne shranjujemo.


4. Odstop naročila pred dostavo

V primeru napake pri naročanju preko spletne strani www.mali-bober.si lahko kupec naročilo spremeni ali prekliče na e-mail naslovu: info@mali-bober.si najkasneje v roku 24 ur od oddaje naročila.

 

5. Pravica do odstopa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 

V kolikor je bilo naročilo sestavljeno in dostavljeno v več delih, ta rok začne veljati s prevzemom zadnje pošiljke. 

O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-naslov: info@mali-bober.si

Kupec mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. 

Vračilo plačila mora ponudnik opraviti takoj (vendar najkasneje 14 dni) po prejemu vrnjenega blaga ali ko kupec predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. 

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Za več informacij glede stroškov kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, vrnitve plačil, vrnitve blaga v roku za odstop in omejitve pravice do odstopa od pogodbe nas kontaktirajte na e-naslov: info@mali-bober.si.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo kupca, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat;

  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

  • pri katerih je kupec izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih kupec ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima kupec za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame, s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini.

Če se po sklenitvi pogodbe in pred dobavo stroški nabave, kot so na primer stroški prevoza, ali nabavne cene surovin, kot je na primer cena lesa, spremenijo za več kot 10 %, smo upravičeni prilagoditi naše cene spremenjenim tržnim razmeram. To velja tako za zvišanja kot tudi za znižanja cen. O spremenjenih cenah vas bomo v tem primeru obvestili v pisni obliki. V tem primeru, imate pravico odstopiti od pogodbe.


6. Stvarne napake

Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči na e-naslov info@mali-bober.si., po možnosti z dodatnimi fotografijami. Ponudnik mora izdati potrdilo o prejemu obvestila o napaki najkasneje v osmih dneh po prejemu obvestila. Opis napake ponudnik pošlje izvajalcu.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali

  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.


7. Pogoji dostave


POŠILJANJE PAKETOV

Vse izdelke iz naše ponudbe, za katere ni potrebna dostava s tovornjakom (pošiljanje pošiljke), pošiljamo z uveljavljenimi paketnimi službami, kot so DHL, UPS ali GSL. Do vrednosti naročila 300 EUR zaračunavamo pavšalni strošek v višini 25 EUR na naročilo. Pri naročilih nad vrednostjo 300 EUR te stroške prevzamemo mi.

DOSTAVA S TOVORNJAKOM (DOSTAVA POŠILJKE)

Stroški dostave s tovornjakom

Veliko izdelkov v naši ponudbi se zaradi teže in dimenzij dostavi s tovornjakom. Sem sodijo predvsem vrtne hiše, notranje savne, zunanje savne in nadstreški.

Cene izdelkov, ki jih dostavljamo s tovornjakom, so v naši spletni trgovini oblikovane tako, da je strošek dostave že vključen v ceno izdelka. Upoštevajte, da vključeni strošek dostave zajema le en poskus dostave. Če zaradi napačnih informacij, ki jih je posredoval kupec dostava ni uspešna, se za vsak dodatni poskus zaračunajo dodatni stroški, ki jih nosi kupec.

Nemogoče dostave s tovornjakom:

Skupaj s prevoznikom se trudimo, da vašo pošiljko zakonito in varno dostavimo na želeno lokacijo. Dostava pa ni mogoča, če:

ni mogoče parkirati, razložiti, zapeljati ali speljati s tovornjakom;

so ceste zasedene z vozili ali potekajo skozi zelo ostre ovinke;

je dostop prepovedan za priklopnike ali tovornjake s priklopnikom;

ni zagotovljena varna raztovoritev za voznika;

je razdalja od zadnje točke razklada tovornjaka do dostavne lokacije več kot 100 m;

cesta za dostop z viličarjem ni vsaj 50 cm širša od izdelka.

Upoštevajte tudi, da sprememba naslova za dostavo po oddaji pošiljke prevozniku ni več mogoča.

Ko prejmemo vaše naročilo, skupaj s prevoznikom preverimo, ali je dostava na vaš naslov mogoča. Če je dostava možna, boste po e-pošti prejeli končno potrditev naročila. Če dostava ni mogoča, vas bomo kontaktirali, da skupaj poiščemo drugo možnost. Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v primeru nemogoče dostave.


8. Garancija

Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve. V garancijskem roku lahko kupec od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake. Če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko kupec zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Garancijski rok za artikle je naveden v priloženem garancijskem listu. 

Možnosti prostovoljne garancije ni.

 

9. Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo spletne strani www.mali-bober.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov: info@mali-bober.si

 

10. Izključitev odgovornosti 

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti kupca zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na strojni opremi kupca, programski opremi ali druge opreme zaradi uporabe spletne strani. Kupec mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.

Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (e-mail, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati kupcu zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.


11. Uporaba prava in pristojnosti

Pravna razmerja med kupcem na spletni strani in ponudnikom se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitne spore bodo kupci in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bodo za reševanje sporov pristojna sodišča Republike Slovenije.


12. Končne določbe

Če katerakoli določba teh pogojev poslovanja iz kakršnegakoli razloga ni veljavna, to ne vpliva na veljavnost preostalih določb. Neveljavna določba se šteje za nezapisano, preostali del teh splošnih pogojev pa ostane v polni veljavi.

V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupcem in ponudnikom, veljajo določila posamične pogodbe.


Splošni pogoji veljajo od 2. junija 2025.

Ponudnik:

Mali Bober d.o.o.