1. POŠILJANJE PAKETOV
Vse izdelke iz naše ponudbe, za katere ni potrebna dostava s tovornjakom (pošiljanje pošiljke), pošiljamo z uveljavljenimi paketnimi službami, kot so DHL, UPS ali GSL. Do vrednosti naročila 300 EUR zaračunavamo pavšalni strošek v višini 25 EUR na naročilo. Pri naročilih nad vrednostjo 300 EUR te stroške prevzamemo mi.
2. DOSTAVA S TOVORNJAKOM (DOSTAVA POŠILJKE)
a. Stroški dostave s tovornjakom
Veliko izdelkov v naši ponudbi se zaradi teže in dimenzij dostavi s tovornjakom. Sem sodijo predvsem vrtne hiše, notranje savne, zunanje savne in nadstreški.
Cene izdelkov, ki jih dostavljamo s tovornjakom, so v naši spletni trgovini oblikovane tako, da je strošek dostave že vključen v ceno izdelka. Upoštevajte, da vključeni strošek dostave zajema le en poskus dostave. Če je dostava ni uspešna zaradi krivde kupca, se za vsak dodatni poskus zaračunajo dodatni stroški, ki jih nosi kupec.
b. Nemogoče dostave s tovornjakom
Skupaj s prevoznikom se trudimo, da vašo pošiljko zakonito in varno dostavimo na želeno lokacijo. Dostava pa ni mogoča, če:
• ni mogoče parkirati, razložiti, zapeljati ali speljati s tovornjakom;
• so ceste zasedene z vozili ali potekajo skozi zelo ostre ovinke;
• je dostop prepovedan za priklopnike ali tovornjake s priklopnikom;
• ni zagotovljena varna raztovoritev za voznika;
• je razdalja od zadnje točke razklada tovornjaka do dostavne lokacije več kot 100 m;
• cesta za dostop z viličarjem ni vsaj 50 cm širša od izdelka.
Upoštevajte tudi, da sprememba naslova za dostavo po oddaji pošiljke prevozniku ni več mogoča.
Ko prejmemo vaše naročilo, skupaj s prevoznikom preverimo, ali je dostava na vaš naslov mogoča. Če je dostava možna, boste po e-pošti prejeli končno potrditev naročila. Če dostava ni mogoča, vas bomo kontaktirali, da skupaj poiščemo drugo možnost. Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v primeru nemogoče dostave.
3. POTEK DOSTAVE S TOVORNJAKOM
Pred dostavnim datumom:
a. Preverite dostopnost za tovornjak!
Pred oddajo naročila preverite, ali je dostop s tovornjakom dovoljen in mogoč. Tovornjak s težo 40 ton meri približno 4 m x 18 m x 2,5 m in potrebuje (odvisno od velikosti dostave) dodatni prostor za manevriranje (5–8 m).
b. Določitev termina s prevoznikom!
Pri oddaji naročila nujno preverite, da ste pravilno vnesli svojo telefonsko številko. Po prejemu plačila bomo naročili dostavo pri prevozniku. Prevoznik vas bo kontaktiral po telefonu za dogovor o dnevu in časovnem okviru dostave.
Na dan dostave:
c. Bodite prisotni na naslovu za dostavo!
Morda zveni nenavadno, a se je že zgodilo, da je tovornjak prispel, pa nikogar ni bilo doma. Zato bodite nujno prisotni na dogovorjenem naslovu v dogovorjenem času. Nov poskus dostave pomeni dodatne stroške za vas.
d. Dostava poteka do robnika ceste!
Dostava se praviloma izvede do najbližjega robnika ceste, kjer je omogočen dostop s tovornjakom. Prevoznik izdelka ne bo dostavil na parcelo ali v hišo.
Nasvet: Poskrbite, da bodo ob dostavi prisotni pomočniki, ki bodo izdelek prenesli od robnika do želene lokacije.
e. Preverite ali so se paketi med prevozom morda poškodovali
Ko voznik razloži pošiljko ob robniku, fotografirajte vse pakete z vseh strani. Prepričajte se, da so vse nalepke berljive. Če paketi kažejo vidne poškodbe, te fotografirajte in jih skupaj z voznikom zabeležite na dobavnico.
f. Preverite število paketov!
Ne glede na to, ali je kateri izmed paketov poškodovan ali ne, preverite njihovo število. Primerjajte dejansko dostavljene pakete s številom na dobavnici. Če kakšen paket manjka, to zabeležite skupaj z voznikom.
Po dostavi (v 14 dneh):
g. Preverite vsebino paketov (pred montažo)!
Vsak dostavljen paket lahko vsebuje več posameznih delov. Preverite vsebino po priloženem seznamu delov. Če kateri del manjka, nas v roku 14 dni po dostavi obvestite po e-pošti na prodaja@mali-bober.si. Manjkajoči del bomo poslali brezplačno in v najkrajšem možnem času.
h. Preverite izdelke ali imajo morda kakšne vidne poškodbe (pred montažo)!
V redkih primerih se lahko zgodi, da so posamezni deli poškodovani. Tudi te dele vam bomo brezplačno in čim prej zamenjali.
Kako pravilno dokumentirati poškodbe:
1. Preverite vse dele ali imajo ti morda kakšne vidne poškodbe.
2. Na priloženem seznamu delov označite poškodovane dele (količina in številka dela).
3. Poškodovane dele fotografirajte tako, da so poškodbe jasno vidne.
4. Če gre za poškodbe stekla, jih fotografirajte še na paleti, na kateri so bili dostavljeni.
Poškodbe nam sporočite v roku 14 dni po dostavi po e-pošti na prodaja@mali-bober.si. Fotografije poškodovanih delov in izpolnjen seznam priložite k sporočilu.
Opomba: Zaradi naravnih lastnosti lesa lahko pride do spremembe barve, izločanja smole, izpadlih grč, rahlega ukrivljanja ali površinskih razpok (do 30 cm). Te lastnosti ne vplivajo na funkcionalnost izdelka in niso razlog za reklamacijo.